Nasze firmy jako podwykonawcy
Uwarunkowania są takie, że nie zawsze polskie firmy są w stanie wytwarzać jakieś dobro pod własną marką i sprzedawać je jako swój produkt.
Czasami wynika to ze zbyt dużej konkurencji, czasami z wąskiego profilu działalności.
Pewną szansą dla takich zakładów jest jednak nawiązywanie relacji z innymi firmami – krajowymi i zagranicznymi, dla których mogą one pracować jako podwykonawcy.
To sprawia, że podmioty, które słabo sobie radziły mogą wrócić do gry, a wzrost produkcji oznacza stabilne miejsca pracy i zarobki dla większej grupy osób.
W takim układzie czynnikiem wpływającym na rozwój przemysłu są kontrahenci, których samodzielne moce produkcyjne nie pozwalają na to, by zaspokoić rynkowy popyt na dane dobro.
Stąd szukają oni pomocy u innych graczy – dając im tym samym szansę na wyjście z zapaści.
Widać zatem, że na tego rodzaju relacjach zyskują obie strony.
Firma, która będzie współpracowała ze znaną marką może podnieść swój prestiż w branży i być może stanie się atrakcyjnym partnerem dla innych kontrahentów.
wyroby hutnicze